sâmbătă, 10 octombrie 2009

capa


Anyone can escape into sleep, we are all geniuses when we dream, the butcher's the poet's equal there.


Dragă somnul meu,

Am să te numesc K. De-acum îți promit că tu vei fi singură persoană care doarme în fiecare noapte cu tâmpla rezemată de a mea, și cu membrele cât mai strânse în jurul meu. Te rog a mă ține cât mai mult lângă tine, până îți rup lanțurile în fiecare dimineță. Promite-mi că în timpul zilei le vei înnoda, lega, reface, metoda e la alegerea dumitale, pentru ca seara să fie din nou pregătite. Îți acord vacanță pe timp de vară, deși nu pe o perioadă prea bine determinată. E okay așa ?De asemenea, te rog să mă asculți când îți spun că azi nu vreau să îți rezemi tâmpla de a mea, să fii înțelegător, doar știi că ești cea mai mare parte din timp lângă mine sau în gândurile mele. Înțeleg că ai făcut un pact cu ochii mei, dar te rog să nu îl extinzi și la celelalte părți ale corpului meu cum ar fi FAȚA ! Știi că vei fi mereu lângă mine, așa că te rog să nu fi gelos.
Adevărul este că am realizat zilele astea că pe tine o să te iubesc mereu, orice ar fi. Așa că, știi și tu bine, că îți mai suport și năzdrăvaniile uneori. Să nu exagerezi, totuși.

A ta, mereu fidelă,
Ties


post scriptum: te rog să nu te superi că ți-am citat din Cioran, nu vreau să te deprimi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu